ALL YOU NEED IS HELL-GAMING
 
AcasaPortalCalendarFAQCautareMembriInregistrareConectare

Distribuiți | 
 

 Gameplay

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
xfroSt
VIP
VIP
avatar

Mesaje : 236
Puncte : 3146
Respect : 3
Data de inscriere : 29/01/2009
Varsta : 23
Localizare : Campeni

MesajSubiect: Gameplay   29/1/2009, 10:27

Aparare anticii gropi de două echipe de jucători împotriva reciproc: santinele și Scourge. Jucătorii de pe Sentinel echipa se bazează în colțul de sud-vest, pe hartă, iar cele de pe Scourge echipă se bazează, la colțul de nord-est. Fiecare bază este aparata de turnuri și valuri de unitati care garda principalele căi care să conducă la baza lor. În fiecare centru de bază este "veche", o clădire în care trebuie să fie distruse pentru a câștiga jocul. [8] [9]

Fiecare jucător controlează un om Hero, un puternic cu unica unitate de abilități. În Allstars, jucatori de pe fiecare parte alege unul din nouăzeci-trei eroi, fiecare cu diferite abilități tactice și de avantaje față de alte eroi. [10] de scenariu este foarte orientat spre echipa, este dificil pentru un jucător pentru a transporta echipa de la victorie în pace . [11] Cu toate acestea, unii eroi, dat suficient de mult timp, se poate schimba rezultatul singur generozitate, în timp ce contracararea opuse ale echipei eroi. De Apărare a anticii permite până la zece jucatori intr-o ora cinci, față de cinci în format și o suplimentare de două sloturi pentru arbitrilor sau de observatori, de multe ori cu un număr egal de jucători de pe fiecare parte.

Pentru că în joc se învîrte în jurul consolidarea individuale eroi, nu necesita o să se concentreze pe gestionarea resurselor și a bazei de construire, la fel ca în cel mai tradițional în timp real strategie jocuri. Uciderea controlate de computer unități sau neutre din punct de vedere câștigă jucătorul puncte de experiență, atunci când este suficient de experiența acumulată, player-ul câștigă un nivel. Leveling până îmbunătățește eroului toughness și prejudiciul care poate da, și permite jucătorilor de a actualiza lor abilități sau vrăji. În plus față de acumularea de experiență, jucători de asemenea administra o singură resursă: aur. Tipice de colectare a resurselor de Warcraft III se înlocuiește cu o combate orientate spre bani de sistem, în plus față de un mic periodice venit, eroi câștiga aur prin uciderea ostil unități, structuri de bază, și dușman eroi. [12] Utilizarea de aur, elemente pentru a cumpăra jucători erou își consolideze capacitățile și să câștige. Anumite elemente pot fi combinate cu rețete de puternic pentru a crea mai multe elemente. Cumpararea elemente care se potrivesc unei erou este un element important al tactic scenariu. [13]

Allstars oferă o varietate de moduri de joc, selectate de joc gazdă la inceput de meci. Jocul moduri dictat de dificultate de la scenariu, precum și dacă oamenii se pot alege erou sau sunt repartizați aleatoriu o. Multe moduri de joc pot fi combinate (de exemplu, un nivel de dificultate ușor și un erou alege aleator), care să permită mai multe opțiuni flexibile. [4]
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.garena.com
 
Gameplay
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Hell-Gaming Comunity :: Dota Zone :: Defense of the Ancient History-
Mergi direct la: